مرگ بر خامنه ای قاتل ... مرگ بر اصل ولایت فقیه ... مرگ بر جمهوری فاشیستی اسلامی

باد مضاعفی دارم ! ( درد دلهای من )



4 ماه است که بیکارم و آه در بساط ندارم .... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزرای کار و تامین اجتماعی میکنم

شهریه ترم 6 حسابداری دانشگاه پیام نور را نداشتم و ثبت نام نکردم ..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزرای آموزش و پرورش و علوم میکنم

دوست دخترم رفت و با یک پسر حاجی بازاری ( پارچه فروش ) ازدواج کرد ..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم همه حاجی بازاری های نا محترم مخصوصا از نوع معتلفه ایش میکنم .

چند ماه کرایه صاحب خانه را ( حالا یه اطلاق 25 متری شد خانه ، برا ما قمپز در میکنی ؟! ) نداشتم بدهم لاجرم دوباره بازگشتم به خانه پدری ! ..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزیر مسکن و شهرسازی میکنم .

گوشت و مرغ و برنج و میوه گران است و سو تغذیه گرفته ام ( البته در خانه پدری برطرف شد ) .... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزرای کشاورزی و بازرگانی و اقتصاد میکنم

فتق دیسک کمرم بدتر شده ، بیمه نیستم و پول عمل هم ندارم ..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزرای بهداشت و تامین اجتماعی میکنم .

قبض موبایل را پرداخت نکردم یکطرفه شده است شارژ اینترنت روزانه ام هم تمام شده از نصف شبانه اش استفاده میکنم ( با خط تلفن خانه پدری ! ) و سرعت اینترنت هم خیلی کم است ( حتی در ساعت 3 نصف شب )..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات میکنم

غضروف و عضلاتم کرخت و خشک شده است ، حال نرمش و ورزش را ندارم .... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم رییس تربیت بدنی میکنم ( خداییش این بنده خدا بی تقصیره خودم انگیزه ندارم ولی چون به همه یک باد مضاعفی تقدیم کردم دلم نیامد این بابا رو بی نصیب بگذارم )

ماهواره پارازیت دارد ( یا ال ام بی ما تنظیم نیست ) و برنامه های صدا و سیما هم آفتابه ای و قبرستانیست ..... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم رییس صدا و سیما و مسئول ارسال پارازیت میکنم
هیچ تفریحی بجز اینترنت ( آن همه از نوع نصف شبانه اش ) ندارم .... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم میکنم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه عوامل مربوطه

قیمت سکس در ایران بالاست و دوست دختر هم ندارم ( تازه داشته باشی هم یا خیلی پر هزینه هستند یا مریم باکره ) ، آثار پیری کم کم در جهره ام نمایان شده .... پس باد مضاعفی دارم که تقدیم به مراجع معزز و آخوندها میکنم ( برای اینکه با صیغه بازی هایشان دختران مذهبی را بسمت خودشان جذب کرده اند و با احکام ضد زنشان حس فمینیستی دختران را تحریک کرده اند لاجرم تو خود از آن مقدمه و این موخره ، استنتاج کن )

قیمت مشروب سالم و خوب گران است ، مواد مخدر ارزان ، خلاف کاران پر شما ، .... پس باد مضاعفی تقدیم فرمانده نیروی انتظامی و معاونش - سردار رادان - و فرمانده هان بسیج و سپاه میکنم ( برای اینکه نیروهایشان را صرف سرکوب مردم کرده اند و فساد و خلاف را بی خیال شده اند و از خلافکاران هم برای سرکوب مردم استفاده میکنند .... )

دیگر کم کم دارد باد مضاعفم تمام میشود پس این ته مانده باد مضاعف را تقدیم آقا امام خامنه ای ( قدس ) و کل نظام مقدس جمهوری اسلامی میکنم که کل ایران را به یک مستراح عمومی تبدیل کرده اند . و السلام علیکم و رحمت ا.... و برکاته

0 نظرات: