مرگ بر خامنه ای قاتل ... مرگ بر اصل ولایت فقیه ... مرگ بر جمهوری فاشیستی اسلامی

وقتی افرادی مثل من را بایکوت میکنید رژیم هم راحتر توی سرتان میزند .


وقتی آدم های عملگرا و مبارزی را مثل من و با برچسب خشونگرا بودن بایکوت میکنید .

وقتی لینکهای افشا کننده ام را مثل : عکس های ماهواره ای از کاخهای خامنه ای و خانه های امن وزارت اطلاعات و پادگانها و بازداشتگاه های سپاه پاسداران و خانه های سازمانی افسران ارشد سپاه و ... را با حداکثر 10 رای به گورستان سایت بالاترین میفرستید و یا به دلیل نقض حریم خصوصی !!! لینک را حذف میکنید .

وقتی میگویم وزارت اطلاعات و سایر سازمانهای اطلاعاتی رژیم برای حفظ نظام فعالیت میکنند نه برای ایران و مرم ایران و بجای این تظاهرات سکوت باید مبارزات را بسمت روشهای ضد امنیتی ببریم ، من را به خائن بودن متهم میکنید .

وقتی میگویم تا چند تا از سگهای هار رژیم مثل رادان ، احمدی مقدم ، نقدی ، مرتضوی و... را اعدام انقلابی نکنیم حساب کار دست رژیم و مزدورانش نمیاید . من را با برچسب تروریست بودن تخطئه میکنید .

وقتی میگویم باید به تمام مقدسات جمهوری اسلامی حمله همه جانبه بکنیم وگرنه تاریخ و غیرت و هویت ایرانی مان را لگد مال و نابود خواهند کرد ، به من میگوئید به دین مردم کاری نداشته باشم ، جمهوری اسلامی ، اسلامی نیست ! اسلام دین رحمت است !

وقتی آموزش های دفاع شخصی و آموزش کار با اسلحه های انفرادی را برای دفاع از ناموسمان در وبلاگم میگذارم من را با برچسب خشونتگرا بودن توبیخ میکنید و لینک های آنرا هم سریعا از سایت بالاترین حذف میکنید .

وقتی میگویم این اصلاح طلبان و خاتمی چی ها و رفسنجانی چی ها نفوذی و ترمزهای اپوزیسیون هستند بین آنها و سایر مزدوران رژیم تفاوت نگذارید من را به تفرقه انگیزی متهم میکنید .

وقتی ... میگویم . وقتی ... پیشنهاد میدم و شما آقایان و خانوم های روشنفکر و تحصیل کرده و خارج رفته باکلاس ، افرادی مثل من را تخطئه و بایکوت میکنید رژیم هم نتیجه میگیرد که شماها ترسو و بزدل و ... هستید پس نتنها در برابرتان کوتاه نمیآید بلکه دائما هم توی سرتان میزند تا بیشتر طرفدار مبارزات مدنی و بدون خشونت شوید تا آنها هم راحتر بتوانند شما را سرکوب کنند .

پس لطفا منبعد نق نزنید که چرا رژیم به ما امتیاز نمیدهد ؟ چرا هی دوستان ما را دستگیر میکند ؟ چرا شکنجه میکند ؟ چرا تجاوز میکند ؟ چرا اعدام میکند ؟ چرا .... میکند ؟ چرا .... میکند ؟



0 نظرات: